czwartek, 23 grudnia 2010

Nowa przygoda z portalem ZARADNI.PL

Witam w kolejnym wpisie, przed świąteczny szał zakupów trwa. Do Świąt pozostało niespełna kilka godzin. Jak co roku w okresie świąt chyba jak każdy wydaje sporo pieniędzy na prezenty dla bliskich. Postanowiłem więc kilka dni temu spróbować zarabiać na portalu zaradni.pl o tym czy mi się udało przeczytasz poniżej.

Okres świąt to nie tylko dobry czas na wydawanie pieniędzy, ale także na ich zarabianie. W tym czasie mamy bardzo dużo wolnego czasu na odpoczynek, ale i nie tylko. Jest to moim zdaniem idealny czas, na zarabianie w Internecie. Sporo ludzi, właśnie teraz w okresie przerw świątecznych i zimowym spędza wieczory przed komputerem, więc dzięki temu można troszkę zarobić. Warto wykorzystać tę sytuację, by zarobić np. na portalu ZARADNI.PL Portal ten płaci nam za wyświetlanie naszych porad. Moim zdaniem jest to jeden z najłatwiejszych sposobów na zarabianie pieniędzy w Internecie. Na portalu zaradni.pl jestem od 3 dni i już zarobiłem pierwsze pieniądze, co prawda nie wiele, ale zawsze to coś. Pierwszego dnia napisałem pierwszą poradę pt Jak zrobić z siebie debila. Zarabianie na Zaradni.pl potraktowałem żartobliwie i proszę udało się, na moim koncie pojawiły się pierwsze zarobione pasywnie pieniądze. Mianowicie 1.28 zł!!! Niby nie wiele ale zmotywowało mnie to do napisania kolejnych porad! Dzisiaj napisałem cztery nowe porady, aktualnie czekam na ich akceptację przez moderatorów. Jak tylko się pojawią automatycznie napiszę o tym na blogu i podlinkuję.

Na dzisiaj to może tyle, gdyż czas wracać do robienia porządków świątecznych. Jak widać blog powoli się rozwija i motywuje do działania, oby tak dalej.

1 komentarz:

  1. Jeśli chodzi o rozwiązania online dla firm, to ja polecam księgowość internetową. Można z nimi działać od samego początku prowadzenia firmy. Poza tym pomagają także we wszystkich rzeczach związanych z założeniem działalności, np. jak założyć firmę przez internet?

    OdpowiedzUsuń