sobota, 25 grudnia 2010

Pracowite święta....






Witam serdecznie w kolejnym wpisie na moim rentierskim blogu. Dzisiaj troszkę o tym, jak postanowiłem wykorzystać te święta, do tego by przybliżyć się do rentierstwa. Warto podkreślić, że w Święta jak zwykle oglądalność różnego rodzaju portali jest niska, gdyż wiele osób spędza czas w gronie rodzinnym.


Czas zatem przejść do tego co chciałem Wam powiedzieć. W chwilach pomiędzy odwiedzinami rodziny i znajomych postanowiłem coś zrobić, by przybliżyć się do statusu rentiera. Otóż w dniu dzisiejszym pojawił się już kolejny mój blog. Blog o Alternatywnym Inwestowaniu na blogu tym będę pisał głównie o tym jak dobrze lokować swoje pieniądze by nie stracić, a przede wszystkim zarobić. Blog ten będzie miał na celu pokazać nowe rodzaje inwestycji nie tylko w złoto, akcje czy lokaty. Na blogu tym zdradzę na pewno w co warto inwestować i w co ja inwestuje dlatego już teraz zachęcam do śledzenia tamtego bloga, ale również do tego.

Dzisiaj również pojawiła się porada na portalu Zaradni pt Jak zostać rentierem pracując na etacie. Dlatego jeżeli chcesz zobaczyć prosty sposób jak w wieku emerytalnym mieć dodatkowy dochód musisz koniecznie zobaczyć moją poradę. Myślę, że nie pożałujesz klikając w powyższy link.

Na dzisiaj kończę ten wpis, gdyż chce jeszcze odwiedzić kilka osób. Natomiast wieczorem chce napisać jeszcze jedną poradę do portalu i podlinkować kilka blogów.

Kończąc na dzisiaj wpis chce Was jeszcze raz zaprosić na:
Blog: www.alternatywneinwestowanie.blogspot.com
Zobacz również: Jak zostać rentierem pracując na etacie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz